Vores Varde Medarbejderportal
u
Telefonbog
s
Søg

Følg denne side

Få en e-mail tilsendt når der sker væsentlige ændringer på denne side.

De centrale stabe

Stabenes ansatte løser mange af Varde Kommunes centrale opgaver.

Stabene har sine primære arbejdsopgaver inden for sekretariatsbetjening af det politiske system, valg, juridisk rådgivning, kommunikation, økonomi, indkøb og udbud, digitalisering, Borgerservice, HR samt løn.

Kommunaldirektøren har ansvaret for de tre stabe:


01.10.2018
Ny risikostyringsmedarbejder

01.10.2018Varde Kommune har pr. 1. oktober 2018 ansat Jesper Lærke Nielsen som risikostyringsmedarbejder.

Nyheder fra De centrale stabe Se alle
15.11.2018
Personale Nyt fr…

15.11.2018Farvel til Inger samt goddag til Randi og Petra

19.09.2018
Ny supporterelev…

19.09.2018Mads Christian Olsvig er startet som ny supporterelev i Digitalisering, IT og GIS pr. 1. september 2…