Vores Varde Medarbejderportal
u
Telefonbog
s
Søg

Følg denne side

Få en e-mail tilsendt når der sker væsentlige ændringer på denne side.

IT og telefoni

ServiceDesk yder akut hjælp til IT-problemer hos ansatte i Varde Kommune.

Du kan rette henvendelse via "ServiceDesk siden", på mail eller telefon.

Du tilgår "ServiceDesk" i dit programvindue, et rødt ikon med et spørgsmålstegn med tekst 1. ServiceDesk.

Her kan du også se meddelelser om drift status, vi vil opfordre dig til tjekke her INDEN du evt. kontakter ServiceDesk.

Det er også muligt at oprette sager, følge sager og se afsluttede sager.

I Vidensdatabasen kan du se svar og vejledninger og du kan søge og klikke dig frem.

Mail til servicedesk@varde.dk eller på telefon 7994 6888 eller blot lokal 6888, vælg 1,2 eller 6, alt efter hvad henvendelsen drejer sig om.

ServiceDesk er bemandet med to personer indtil kl 12, derefter kun bemandet af en person frem til normal arbejdstids ophør.

 

Åbningstider

ServiceDesk

Mandag til onsdag: 7.00 - 15.30
Torsdag: 7.00 - 17.00
Fredag: 7.00 - 13.00