Vores Varde Medarbejderportal
u
Telefonbog
s
Søg

Følg denne side

Få en e-mail tilsendt når der sker væsentlige ændringer på denne side.

Har du hørt det?

Denne nyhed er publiceret den 07. December 2018


Vi får ny mobilaftale på vores arbejdstelefoner - husk at slukke og tænde din telefon, hvis du mod forventning oplever problemer på dagen

I forbindelse med overgangen til den nye mobilaftale med TDC mandag d. 10. december 2018, bedes I være opmærksomme på følgende:

  1. Overgangen foregår automatisk, alle beholder deres eksisterende SIM-kort. Skulle der mod forventning

    være problemer med forbindelsen på dagen, er løsningen at slukke og tænde telefonen.

  2. Voice mail - Indtalt mobilsvar og eventuelle viderestillinger overføres, men voice mails bliver slettet under overgangen til den nye aftale. Samtidig ændres nummeret til mobilsvar til 20 17 17 17, som du skal bruge,  når du vil aflytte beskeder.

  3. Hvis I har udstyr med indbygget SIM kort, som IKKE er en personlig telefon, skal I være opmærksomme på om der er forbindelse om eftermiddagen mandag d. 10. december.

    Skulle der mod forventning være problemer med forbindelsen er løsningen at slukke og tænde telefonen.


    IT-afdelingen er i dialog med hjælpemiddeldepotet mht. nødkald og lignende udstyr. 
  1. Fakturering - I får alle nyt kundenummer ved TDC, så I vil i overgangen til den nye aftale i december/januar modtage 2 fakturaer.

 

TDC vil afslutte den nuværende aftale, hvor I bliver krediteret for det I har betalt forud. I vil ligeledes modtage en ny faktura i forhold til nyt kundenummer/ny aftale. Dette betyder desværre også, at hvis der er oprettet betalingsservice aftale eller lignende regel, skal denne oprettes på ny.

Vi glæder os til en blød og smertefri overgang til den nye aftale, vi har i samarbejde med TDC gjort alt, hvad der er muligt, for at sikre en problemfri proces.

Som altid er i velkomne til at henvende jer, hvis der er spørgsmål ved at ringe til Servicedesk 7994 6888 tryk 2 eller oprette en sag på Servicedesk Portalen.