Vores Varde Medarbejderportal
u
Telefonbog
s
Søg

Følg denne side

Få en e-mail tilsendt når der sker væsentlige ændringer på denne side.

Nye regler for de digitale infoskærme

Denne nyhed er publiceret den 20. February 2018


Nye regler for, hvem der kan få opslag på, hvem der skal betale og hvad man skal betale.

Ved rundkørslen i Billum og på Ribevej i Varde syd møder tusindvis af bilister hver dag Varde Kommunes to digitale infoskærme.

Her annonceres der for arrangementer og begivenheder med almen interesse og offentlig adgang inden for kommunegrænsen.

De nye regler pr. 1. marts 2018 er som følger:

  • Alle kan fremover få deres annoncer på de digitale infoskærme, hvis de vedrører offentligt tilgængelige arrangementer. Der sorteres således ikke længere i forhold til relevans for de forbipasserende trafikanter.
  • Der gives ikke længere dispensation til arrangementer uden indtjening som helt eller delvist formål – alle eksterne annoncører skal fremover betale. Dog sænkes ugeprisen fra 1.000 til 750 kroner (eksl. moms).
  • Annoncer for arrangementer, hvor Varde Kommune er hovedarrangør eller støtter selve arrangementet økonomisk, er gratis.

 

Sådan bestiller du:

Du bestiller din annonce ved at sende en mail til by-portal@varde.dk

Se mere om regler og krav til bestillinger via følgende link: http://www.vardekommune.dk/byportal#bestilling-og-materiale-til-annoncen