Vores Varde Medarbejderportal
u
Telefonbog
s
Søg

Følg denne side

Få en e-mail tilsendt når der sker væsentlige ændringer på denne side.

Kære kolleger

Denne nyhed er publiceret den 18. October 2016


Vores telefonomstilling oplever ofte, at vores borgere misforstår det, der bliver sagt på vores autogenererede telefonsvar.

Hvis ikke du selv har været inde og rette din voicemail til, får borgeren nemlig denne besked (indtalt af en meget metalagtig dame)  ” XX er der ikke adgang til …. ” den efterfølgende tekst, som angiver hvordan man lægger besked, hører de ikke, for så har de for længst lagt på.

Det er derfor nødvendigt, at vi alle sammen får rettet svaret til så borgeren mødes af vores egen stemme med egen besked. Har du en bordtelefon skal du trykke på den knap på telefonen hvor der er en kuvert på (sørg for at dit nummer ikke er viderestillet) – så får du vejledning i hvordan du bærer dig ad. Hvis ikke du har bordtelefon kan du læse vejledning på side 14 i den vejledning som du finder her.


Du kan se frem til en rykker fra vores Kontaktcenterpersonale hvis vi i den kommende tid bliver opmærksomme på, at du ikke har fået ændret din voicemail.

 

 

Venlig hilsen

 

Helle Marquertsen, Borgerservice