Vores Varde Medarbejderportal
u
Telefonbog
s
Søg

Følg denne side

Få en e-mail tilsendt når der sker væsentlige ændringer på denne side.

Retningslinjer for implementering af hjertestarter

Denne nyhed er publiceret den 10. March 2016


Så er udarbejdet en retningslinje for implementering af hjertestartere.

For ledelsesområder, der ønsker at implementere en Hjertestarter, er der udarbejdet en retningslinje for implementering. Formålet med retningslinjen er, at det skal være let for den enkelte leder- uanset ledelsesområde og tidspunkt- at effekture en beslutning om opsætning af en hjertestarter.

Af retningslinjen fremgår, at der er indgået en aftale mellem Varde Kommune og Sydvestjysk Brandvæsen (SVB), som står for indkøb, opsætning, vedligehold og undervisning. SVB’s samlede bistand tager udgangspunkt i Sundhedsstyrelsens overordnede vejledninger på området. Undervisningspakkerne kan selvstædigt købes.

Retningslinjen er at finde på sundhedsområdets elektroniske håndbog på Vores Varde.

Du kan også se den ved at klikke her.