Vores Varde Medarbejderportal
u
Telefonbog
s
Søg

Følg denne side

Få en e-mail tilsendt når der sker væsentlige ændringer på denne side.

Status på implementering af nyt Økonomisystem

Denne nyhed er publiceret den 12. October 2018 af Økonomiafdelingen


Projektet med implementering af Prisme2015 kører efter planen med forventet driftsstart den 15. november 2018.

  • Vi vil gerne have så smidig en overgang til det nye system som muligt,
    og derfor er det meget vigtigt, at alle fakturaer bogføres i det nuværende system senest den 30. oktober!
  • Du oplever måske, at vi leverer en mindre service end vi plejer, idet vi er nødt til at prioritere opsætning af systemet.
    Det er vores tilgang, at vi fortsat får løst de væsentligste økonomi opgaver.
  • Vi kontakter alle brugere direkte i forhold til følgende
    • I den kommende periode (uge 43 – 47) vil brugere modtage undervisning i grundlæggende funktioner.
    • Primo 2019 undervises alle brugere i rapporteringsfunktioner.

 

Næste status kommer inden driftsstart.

Har du nogle spørgsmål eller kommentarer, er du velkommen til at kontakte projektleder Rikke Frandsen på mail rikf@varde.dk

 

Økonomiafdelingen