Vores Varde Medarbejderportal
u
Telefonbog
s
Søg

Følg denne side

Få en e-mail tilsendt når der sker væsentlige ændringer på denne side.

Tjenesteydelser under en lockout

Denne nyhed er publiceret den 16. March 2018 af Indkøb og Forsikning


Bliver din afdeling eller institution omfattet af en lockout, så skal I være ekstra opmærksomme ved indkøb af tjenesteydelser via kommunens indkøbsaftaler.

Benytter I en kontrakt (indkøbsaftale) til indkøb af tjenesteydelser, skal I være opmærksomme på...

  • hvilke behov I har under en eventuel lockout  og
  • hvilke muligheder I har i kontrakten for at tilpasse ydelsen til omstændighederne.

Er jeres behov mindre under en lockout, kan I forsøge eller forlange - alt efter hvilke vilkår I har i kontrakten - at få lavet en aftale med leverandøren om tilpasning af ydelsen til det aktuelle behov, der måtte være under en lockout.

Har I spørgmål til ovenstående, er I velkommen til at kontakte Indkøb og Forsikring.