Vores Varde Medarbejderportal
u
Telefonbog
s
Søg

Følg denne side

Få en e-mail tilsendt når der sker væsentlige ændringer på denne side.

Lejlighed til administrative medarbejdere

Varde Kommune råder over en "lejlighed" (et værelses) i Varde by, der er forbeholdt medarbejderne på Rådhuset og Borgercenter Varde, og som kan benyttes, hvis medarbejdere enkelte gange har brug for at overnatte i Varde.

Den 1-værelses lejlighed er beliggende Egernvej 9, stuen, vær. 4, Varde - se kort for placering af lejlighed og parkeringsmuligheder.

Læs mer om ”lejligheden” her. 

Booking af lejlighed sker via Outlook, og der skal udfyldes og indsendes lejekontrakt samtidig med booking - lejekontrakt kan du hente her.

Hent lejekontrakt her, der altid skal indsendes samtidig med booking.

Husk at der skal angives navn ved booking i Outlook.

Er der spørgsmål vedr. ordningen, kan du kontakte Birgitte Toft Hansen i Ejendomscentret bihg@varde.dk 

(7994 7479), der varetager administrationen af udlejningen.