Vores Varde Medarbejderportal
u
Telefonbog
s
Søg

Følg denne side

Få en e-mail tilsendt når der sker væsentlige ændringer på denne side.

Sådan får du adgang og hjælp til Rakat

Denne servicemeddelelse er publiceret den 01. September 2015 af Lisbeth Kohls Jensen


Når du skal købe ind til din afdeling eller institution, skal du bruge kommunens e-handelssystem Rakat.

Sådan får du adgang til Rakat

Du skal benytte Rakat til at bestille varer eller til at finde kommunens indkøbsaftaler. Det er vigtigt at du benytter Rakat, så du altid er opdateret på kommunens indkøbsaftaler.

  • Har du brug for kigge adgang

Har du brug for at finde kommunens indkøbsaftaler er du allerede oprettet med en kigge-adgang.

Du kan få en adgangskode til Rakat ved at sende en mail til prisme@varde.dk

  • Har du brug for at bestille varer

Har du behov for at bestille varer i Rakat, skal du få din leder til at sende en mail til bestille adgang til dig via KvikService.

Du får en mail fra Prisme og Rakat Supporten, når du er oprettet. I mailen står der, hvordan du kommer på Rakat - ligesom der er link til kursuskataloget med aktuelle Rakat-kurser..

 

Sådan får du hjælp til Rakat

Har du behov for hjælp til brugen af Rakat kan du kontakte Prisme og Rakat Supporten på prisme@varde.dk eller på lokale 6888, tast 3.

Har du behov for hjælp til konkrete aftaler eller har du spørgsmål til varer på aftalerne, skal du kontakte Udbud og Indkøb.

I Rakat kan du på forsiden finde kontaktoplysninger til udbudskonsulenterne - og på den enkelte indkøbsaftale se hvilken udbudskonsulent, der er ansvarlig for aftalen.